Persembahan, Hadiah Menarik – Raya Pasti ‘Trendy’!

TREND RAYA 2023

 

DENGAN kata kunci ‘Lagi Trend Lagi Beraya’, Trend Raya 2023 dijadualkan berlangsung pada 7, 8 dan 9 April di Pusat Pameran Mid Valley, Kuala Lumpur. Tanpa bayaran masuk, bazar atau festival jualan ini akan dibuka dari jam 10 pagi hingga 10 malam.

 

Melihat pada situasi negara yang semakin pulih daripada wabak pandemik COVID-19, tentunya selain beraya sakan, Aidilfitri pada tahun ini pasti mahu diraikan dengan penuh mengikut cara fesyen mutakhir atau trendy. Sudah pasti, untuk tampil bergaya lagi trendy pada Hari Raya nanti, pembeli perlu mendapatkan barangan kelengkapan di lokasi yang tepat.

 

Justeru, Trend Raya 2023 anjuran Todak Fusion Sdn Bhd, yang turut mendapat sokongan penuh badan kebajikan Afiz Ayub Foundation, Sugar Bomb HQ, Pusat Pungutan Zakat (MAIWP), AEON (M) Co Bhd, Todak Bigo Agency, dan Kentang Hijau Production sebagai rakan strategik ini, ingin menjemput seluruh rakyat Malaysia mengunjunginya.

 

Dengan menganggap Trend Raya 2023 sebagai sebuah hub beli-belah, acara ini bertujuan menyatukan para peniaga dari pelbagai produk dalam sebuah acara yang mirip bazar dalam bangunan atau indoorbazaar yang berkonsepkan ‘mengikut cara fesyen mutakhir’.

 

Trend Raya 2023 menyediakan pelbagai produk berciri trendy dengan mengumpulkan para peniaga di Malaysia di bawah satu bumbung. Pelbagai jenama terkenal, terbaharu dan tular akan turut bersama-sama dalam acara ini.

 

Antara acara selingan menarik termasuklah cabutan bertuah, persembahan artis secara langsung, pemberian hadiah menarik, promosi istimewa daripada para peniaga, serta penampilan beberapa orang ikon selebriti tempatan, dan para pempengaruh yang digemari ramai bagi menarik minat para pengunjung.

 

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif, Todak Fusion Sdn Bhd, Mohd Ikmal Fareeq, Trend Raya 2023 juga akan menampilkan kelainan dengan mengadakan sebuah pertandingan e-Sukan di sepanjang tiga hari ia berlangsung.

 

Selain menjadi hub beli-belah paling trendy Raya kali ini, Trend Raya 2023 juga ada misi dan matlamat impian menerusi beberapa program yang diadakan bagi membantu golongan yang memerlukan.

 

Melalui Trend Raya 2023 ini juga, sebuah program usaha sama amal diadakan dengan kerjasama antara Todak Fusion Sdn Bhd dengan badan kebajikan Afiz Ayub Foundation untuk membantu para peniaga kecil dan sederhana menerusi program Infaq Ramadan.

 

Afiz Ayub Foundation bersetuju menaja separuh daripada harga tapak kepada peniaga yang berdaftar di bawahnya dan sebagai syarat, peniaga yang ditaja harus menyalurkan sebahagian hasil jualan mereka kepada golongan yang kurang bernasib baik, dan yang memerlukan, khususnya golongan asnaf.

 

Di samping itu, sebuah program amal bersama-sama Yayasan PUTRA juga akan diadakan bersempena dengan Trend Raya 2023.

 

Yayasan PUTRA akan mengadakan Program Infaq Rehal Ramadan. Pusat Pungutan Zakat (PPZ) juga akan menyediakan kaunter kutipan zakat fitrah bagi pengunjung Trend Raya 2023,” kata Mohd Iqmal.

 

Beliau turut mengucapkan terima kasih kepada pihak AEON (M) Co kerana sudi bersama-sama memeriahkan Trend Raya 2023.

 

Pengunjung juga berpeluang menebus baucar tunai dengan jumlah yang ditawarkan bernilai sehingga RM15,000 di reruai AEON bagi setiap pembelian RM100, dan ke atas di mana-mana reruai jualan Trend Raya 2023,” tambah Iqmal.

Menariknya, pengunjung yang hadir juga akan dapat merebut peluang memenangi pelbagai hadiah menarik bernilai lebih RM10,000 sepanjang acara tersebut berlangsung melalui cabutan bertuah, dan pelbagai pertandingan.

 

Pihak penganjur juga menyediakan hadiah misteri yang menarik buat 100 orang pengunjung terawal.

 

Antara barisan jenama yang akan menyertai Trend Raya 2023 termasuklah Wawa Cosmetics, Elrah Exclusive, Bulan Bintang, Simply Siti, Mutyara Beauty, Mell by Melinda Looi, Behati, dan SugarBomb Worldwide.

 

Trend Raya 2023 juga akan membawa barisan artis tanah air bagi menambahkan kemeriahannya.

 

No comments:

Powered by Blogger.